IBU_AQIL_AQILA

Wednesday, July 20, 2011

....Mawar Nafastari.....

....mmph baru je lepas menjenguk blog "Mawar Nafastari"....mmmmph cukup tersentuh dengan ketabahannya menjalani hidup tanpa suami dengan dua orang puteri yang masih kecil......sedih, simpati insaf.....tak terkata bila membaca post2 di blognya.....simpati kepada si kecil yang tidak mengerti erti kehilangan.....

aku tersentuh...betul-betul tersentuh.....teringatkan suami dan anak-anak.....Suami... selagi nyawa di kandung badan kan ku berjanji aku akan selalu sayang kamooo dan cinta kamoo sepenuh hatiku...sebab aku tahu sayang dan cintanya aku kepada kamu adalah tanda sayangku dan cintaku kepada yang Esa....

Tuhanku ku mohon padamu lindungilah kesayangan-kesayanganku ini sesungguhnya aku tahu hanya engkau yang maha Mengetahui segalanya...Amin......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home